Публікуємо найцікавіше, весь текст інтерв'ю можна прочитати за посиланням.

 

Зміни на б’юті-ринку під впливом пандемії

 

Після пандемії люди почали витрачати по-іншому. Виросли онлайн-продажі і середній чек, підвищилися продажі категорії товарів для дому. Але зменшилася кількість імпульсивних покупок, люди стали більш ощадливими. Перехід в онлайн зрозумілий: через карантин і закриття торгових центрів у людей просто не було іншого виходу. А ось із середнім чеком не така очевидна історія. Люди не стали нестримно витрачати, як тільки добралися до магазинів, вони довго і обдумано вибирають товари, купують продукти дорожчі, але при цьому роблять покупки рідше. Під час пандемії у людей змінилися пріоритети. Вони почали більше звертати увагу і витрачати на здоров’я, спорт, домашній затишок і менше на продукти не першої необхідності. Ми це теж відчули: у нас стали частіше купувати побутову хімію і в онлайні, і в офлайні.

 

Трансформація портрету споживача

 

Він став більш вимогливим і з кожним разом хоче отримувати сервіс на рівень вище. Це радує, тому що підстьобує розвиватися і постійно покращувати клієнтський досвід. І друге – клієнти стали більш відкритими, охоче дають зворотній зв’язок, говорять про те, що влаштовує або навпаки. Це дає нам певний вектор розвитку.

 

Тренд на догляд серед чоловіків

 

Не можна сказати, що ми бачимо помітну динаміку зростання покупців-чоловіків. Але вони є, і готові купувати не тільки засоби гігієни, а й категорію skincare. У нас немає особливо виділеної чоловічої косметики, тому що багато з того, чим користуються жінки, підходить і чоловікам. Але ми помічаємо, що чоловіки стали купувати, наприклад, зволожуючі засоби без напису “for men”. Це чудова тенденція. Більш того, від клієнток ми дізнаємося, що їхні чоловіки користуються засобами, які жінка купує для себе. Хоча шлях до того, щоб чоловіки повноцінно стали доглядати за шкірою, довгий, ми намагаємося торувати цю доріжку: через консультантів, включаємо чоловічий догляд в контент в соціальних мережах, намагаємося робити комунікацію максимально “безстатевою”. Але ми розуміємо, що частка жінок незрівнянно вища.





Головні тренди на косметичному ринку

 

Зараз в принципі змінюється філософія споживання, косметичний ринок не виняток. Один з головних трендів – усвідомленість. Це слово могло вже набити оскому, але люди правда більш відповідально підходять до того, що вибирають: звертають увагу на склад, інгредієнти та філософію бренду.

 

Триває тренд на здоровий спосіб життя, правильне харчування і натуральні продукти. У косметичній сфері це проявляється в тому, що люди віддають перевагу засобам з натуральними інгредієнтами і екофрендлі брендам, які не тестують продукцію на тваринах і дбають про екологію.

 

Актуальна тенденція – вибір засобу за ключовими інгредієнтами. Клієнти озброєні інформацією: дерматологи і косметологи роблять прямі ефіри в інстаграмі, а хіміки заводять телеграм-канали та розбирають склади засобів. Б’юті – більше не індустрія з закритим лаштунками, тому маркетингових гасел в стилі “Ваша шкіра буде сяяти” споживачеві вже недостатньо. Тепер потрібно розповісти, за рахунок чого вона буде сяяти, що в складі, як це працює. Це легко відстежується навіть по рекламним кампаніям космецевтических брендів – вони виносять в слогани і назви продуктів інгредієнти і формули.

 

Клієнти шукають продукти з конкретним інгредієнтом-героєм. Виробники, бачачи цей попит, повинні швидко відреагувати і випустити лінійку з певними інгредієнтами і ефектом. Хто встигає – стає популярним. І їх товар розлітається з полиць. В цьому році, наприклад, була дуже активна продукція з пробіотиками.

 

Але якими б не були крутими інгредієнти – упаковка все ще має велике значення. Особливо, якщо запускається новий продукт, він повинен бути цікавим і візуально потрапляти в свою цільову аудиторію. Це навіть не тренд, а must have.

 

Великим попитом користується категорія догляду за волоссям. Але спостерігається великий розрив між якістю товарів мас-маркету та професійними засобами. Ми постійно перебуваємо в пошуку нових продуктів бридж-брендів, які можуть за адекватну вартість дати салонний ефект, і це дуже непросто.

 

Конкуренція на ринку

 

Зараз наші головні конкуренти – це drogerie-мережі з великим числом магазинів і і гарною впізнаваністю. При цьому зростає частка сірого ринку косметики. Багато підприємців везуть в Україну не тільки південнокорейські, а будь-які трендові бренди самими різними способами, не завжди легальними. Вони продають онлайн і можуть відкривати поодинокі острівці в торгових центрах. Але в основному це продукція без сертифікатів і офіційного зрозумілого місця закупівлі, тобто про її автентичність важко судити. Ми намагаємося відрізнятися від інших гравців ретельно відібраним асортиментом і сервісом, який надаємо в магазинах і плануємо надавати онлайн. Консультація в наших б’юті-сторах – не просто підказка, скільки коштує засіб, і на якій полиці воно лежить. Часто до нас приходять люди, які злякано дивляться навколо і гадки не мають, з чого почати домашній догляд і «що таке ця ваша гідрофільна олія». І тут наша задача взяти за руку і ввести в б’юті-світ, який стає чимось більшим, ніж просто skin routine, – він про любов до себе. І тут ми вже стаємо конкурентними не тільки на рівні асортименту і цін, але ще і на рівні цінностей бренду.

 

Плани бренду на наступний рік

 

Основні фокуси роботи в Україні – поліпшення досвіду взаємодії клієнта з брендом, впровадження нових сервісів, які допоможуть зробити цей досвід максимально комфортним, цікавим і повноцінним на кожному етапі. З глобальних планів: у 2022 році плануємо запустити експансію нашого бізнесу на нових ринках і як мінімум хочемо з’явитися в одній новій країні. Зараз бренд ISEI трансформується, і ми на порозі важливих змін. Будемо вважати, що це тизер без спойлерів.


Джерело: https://rau.ua/personalii/anush-tovmasjan-isei-beauty-market/

Тепер замовлення з ISEI можна отримувати у відділеннях Justin
...
Запустили адресну доставку у 38 населених пунктах України
...