Корейський бренд Lion
Корейський бренд Lion
Lion Korea (Лайон Кореа) була створена шляхом об'єднання двух компаній - гігантів – південно-корейскої CJ Corporation та японської Lion Corporation грудні 2004 року. Компанія цінує і піклується про повсякденне життя споживачів. Спочатку компанія називалась CJ LION, проте з листопада 2017 її перейменували в LION KOREA.
Основні переваги бренду
- компанія приділяє велику увагу вирішенню екологічних питань та називає себе «ПІОНЕРАМИ ЕКОЛОГІЧНОЇ ДІЇ». Забезпечення здорового та комфортного життя клієнтів є пріоритетом для LION KOREA, тому компанія підтримує суспільство в переробці ресурсів і робить все можливе для розробки екологічно чистих продуктів.
- для зменшення негативного впливу на навколишнє середовище Lion впровадила такі дії:
- перехід на рослинну сировину,
- охорона водних ресурсів,
- виробництво продуктів відповідно до екостандартів.
- компанія використовує передові технології, досвід та відмінну інфраструктуру досліджень і розробок корпорації LION (Японія).
- співпрацює з найкращим науково-дослідницьким інститутом Living Research Institute (Інститут живих досліджень). Інститут був заснований у 1992 році під назвою Центр хімічних досліджень. Він входить до складу корпорації Cheil Jedang Corporation.
- створила свій набір правил щодо основних вимог до виробництва та особисто здійснює нагляд за їх дотриманням.
Асортимент бренду
LION KOREA виробляє господарсько-побутові товари та товари щоденного вжитку, безрецептурні лікарські засоби та функціональні продукти харчування. Тобто це побутова хімія, зубні пасти і щітки, товари для догляду за дітьми, а також шампуні, гелі для душу, туалетні мила та інші товари, які кожен день покращують наше життя.