Корейська косметика Tony Moly

Корейський бренд Tony Moly

Tony Moly це комбінація двох слів: Tony (англ.) - стильний, вишуканий і Moly (яп.) - в упаковці. Збираємо слова разом і отримуємо «стиль в упаковці». Відносно молодий бренд, заснований у 2006 році в Сеулі. Заручившись підтримкою Tae Sung Industry Co. (Найбільша компанія з виробництва упаковки для косметичних засобів в Кореї), він з першого ж дня почав активну боротьбу за лідерство в косметичної індустрії та зараз досяг міжнародного культового статусу. У 2008 році Tony Moly була мережею з 60 магазинів в Кореї. У 2009 році Tony Moly вийшов на міжнародний ринок і відкрив свої перші офлайн магазини косметики в Гонконзі і Японії. Зараз у бренду понад 250 власних магазинів і більш як 3000 магазинів через офіційні канали дистрибуції у 22 країнах світу.

Основні переваги бренду

- Тоні Моли впевнений, що будь-які косметичні засоби повинні не тільки допомагати шкірі, але і радувати око. Адже якщо вже сама упаковка піднімає вам настрій, значить і процедури по догляду за собою стануть значно приємніше і цікавіше.

- все лінійки корейських косметологічних товарів бренду виробляється на основі (лікувальних трав; екстрактів водоростей; фруктових, квіткових витяжках; гіалуронової кислоти, колагену, еластину; равликового муцина, синтетичного зміїного, бджолиної отрути; коралової, перлової пудри; колоїдного золота, деревного вугілля)

асортимент бренду

Тоні Моли має такі категорії косметики як, догляд за шкірою обличчя і тіла, макіяж і догляд за волоссям