Корейська косметика Medi-Peel
Корейський бренд Medi-Peel
Серед південнокорейських космецевтичних брендів особливе місце належить торговій марці Medi-Peel (Меді Піл). Бренд, заснований концерном Skinidea у 2012 році та орієнтується на збереження молодості й здоров'я шкіри. Основний акцент компанія робить на виробництві антивікових засобів. Сьогодні Medi-Peel вважається корейською косметикою класу «люкс».
Цікаво! Що таке космецевтика? Саме поняття було вперше використано в 1961 році - як результат об'єднання двох окремих слів: «косметика» і «фармацевтика». Космецевтичні засоби відносяться до косметичних заходів впливу, але мають виражені лікувальні ефекти. Космецевтика покликана вирішувати різні дерматологічні проблеми, вона відрізняється безпечними, максимально натуральними складами, вимагає індивідуального підбору.
Основні переваги бренду
- корейська анти-ейдж косметика Medi-Peel спрямована не просто на усунення ознак вікових змін, а й на боротьбу з самими причинами їх проявів. Спочатку формули бренду використовувалися виключно для салонного догляду, проте удосконалення складів косметичних лінійок, зокрема - стабілізація концентрації активних компонентів, дала можливість перенести засоби в серію домашнього догляду.
- косметикою Medi-Peel можна користуватися самостійно - без спостереження косметолога.
- запатентовані формули, розроблені в Medi-Peel, засновані на силі традиційних для корейської косметології рослинних компонентів, а також унікальних інгредієнтах, яких не зустріти ні в жодній іншій лінійці аналогічного призначення. «Візитною карткою» бренду став збалансований 5-ти пептидний комплекс Collagen ™, що включає потужні антивікові амінокислоти. Крім пептидів, в складах Medi-Peel присутні інші інгредієнти, які довели свою ефективність. Це іонізоване золото, екстракти чорної ікри, вітаміни, антиоксиданти, гіалуронова кислота, волюфілін.
- відмінна риса продукції - відсутність «ефекту повернення». В
- окремим пунктом варто виділити дизайн упаковок Medi-Peel. Тут відсутня химерність, характерна для люкс-сегмента косметології. Дизайн-відділ бренду робить акцент на лаконічності та простоті, вважаючи головним вміст баночок, а не яскраві гасла - що повністю відповідає філософії бренду.
Асортимент бренду
Впливаючи на глибокі рівні дерми асортимент кремів, сироваток, есенцій, масок стимулюють клітинні процеси, активуючи власні сили організму до регенерації.