Японські вітаміни AFC
Японський бренд AFC
З моменту свого заснування в 1969 році AFC Japan (ЕйЕфСі) дотримується своєї корпоративної філософії забезпечення ефективності, цілісності та безпеки продукції, пропонуючи високоякісні, високоефективні продукти, які цінуються споживачами. Назва бренду переводитися як Advanced - передовий, Future - майбутнє, Creative - творчий. Ця сильна філософія спонукає AFC Japan стати провідним брендом у сфері здорового харчування. Дослідницька команда AFC Japan складається з кращих в Японії.
Основні переваги бренду
- кожен етап виробництва проходить через послідовність суворих параметрів контролю якості. Отримання новітніх формул, тестування інгредієнтів і контроль якості - ось деякі з небагатьох областей, в яких команда прагне до досконалості.
- якісна продукція за доступними цінами
асортимент бренду
В асортименті бренду високоякісні вітаміни різних напрямків.